Analisi Comparativa di l'Applicazione di Grab Idraulicu è Chuck Elettromagneticu

Stu articulu simpricimenti paraguna è analizà i vantaghji unichi di l'acciaio di ferraglia cum'è una risorsa rinnuvevule in l'industria di ferru è di l'acciaio, è paraguna è analizà in dettaglio dui tippi di equipaghji di carica è scaricamentu di rottami d'acciaio cumunimenti utilizati in operazioni di carica è scaricamentu di ferraglia, vale à dì u efficienza di u travagliu, benefiziu è efficienza di a pinza idraulica elettrica è u mandrinu elettromagneticu.I vantaghji è i svantaghji, etc., furniscenu una certa riferenza per l'acciaieri è l'unità di manipulazione di scarti per selezziunà l'equipaggiu di manipulazione di scarti adattati per i bisogni di l'operazione in situ.

Scrap hè l'acciaio riciclabile chì hè scrapped è eliminatu in a produzzione è a vita per via di a so vita di serviziu o di l'aghjurnamentu tecnologicu.Da u puntu di vista di l'usu, l'acciaio di rottami hè principalmente utilizatu com'è u materiale principale per a fabbricazione di l'acciaio in furnace elettricu di prucessu curtu o a fabbricazione di l'acciaio in cunvertitori di prucessu longu.Agghiuncennu materiali.

L'usu estensivu di e risorse scrap steel pò riduce in modu efficace u cunsumu di risorse è energia, soprattuttu in i risorsi minerali primari sempre più scarsi d'oghje, u statutu di risorse scrap steel in a strategia di sviluppu durevule di l'industria siderurgica di u mondu hè diventatu più prominente.

Attualmente, i paesi in u mondu sò attivamente è riciclà in modu efficace e risorse di scarti d'acciaio per riduce a dipendenza da e risorse minerali è u cunsumu transitorio à longu andà di energia.

Cù i bisogni di sviluppu di l'industria di l'acciaio di rottami, a manipulazione di rottami hà cambiatu gradualmente da i metudi manuali à l'operazioni mecanizzate è automatizzate, è sò stati sviluppati diversi tipi di equipaghji di manipulazione di rottami.

1. Scrap steel handling equipment è cundizioni di travagliu

A maiò parte di i scarti pruduciutu in a produzzione è a vita ùn ponu micca esse aduprati direttamente cum'è carica di furnace in u furnace per a fabricazione di l'acciaio, chì richiede una varietà di l'equipaggiu di trasfurmazioni di scarti d'acciaio per processà a materia prima.L'efficienza di u funziunamentu influenza direttamente l'efficienza di a trasfurmazioni è di a produzzione di scarti d'acciaio.

L'attrezzatura include principalmente pinze elettro-idrauliche è mandrini elettromagnetici, chì ponu esse aduprati cù diversi apparecchi di elevazione per risponde à e esigenze di diverse cundizioni di travagliu.Hà e caratteristiche di una larga applicazione, una bona applicabilità è un disassemblamentu convenientu è rimpiazzamentu.

2. Paraguni di paràmetri tecnichi è benefici cumpleta di grab idraulici è chuck elettromagneticu

Sottu, sottu à e stesse cundizioni di travagliu, i parametri di prestazione è i benefici cumpleti di sti dui equipaghji diffirenti sò paragunati.

1. Cundizioni di travagliu

Attrezzatura siderurgica: 100 tunnellate di furnace elettricu.

Metudu di alimentazione: alimentazione in duie volte, 70 tunnellate per a prima volta è 40 tunnellate per a seconda volta.A materia prima principale hè rottame d'acciaio strutturale.

Attrezzatura per a manipulazione di materiale: una gru di 20 tunnellate cù una ventosa elettromagnetica di diametru di 2,4 metri o una pinza idraulica di 3,2 metri cubi, cù una altezza di elevazione di 10 metri.

Tipi di scarti d'acciaio: scarti strutturali, cù una densità apparente da 1 à 2,5 tunnillati/m3.

A putenza di a grua: 75 kW+2×22 kW + 5,5 kW, un ciclu di travagliu mediu hè calculatu in 2 minuti, è u cunsumu di energia hè 2 kW·h.

1. I principali paràmetri di u funziunamentu di i dui dispusitivi

I paràmetri principali di u rendiment di sti dui dispusitivi sò mostrati in Tabella 1 è Tabella 2 rispettivamente.Sicondu i dati pertinenti in a tavula è l'inchiesta di alcuni utilizatori, ponu truvà e seguenti caratteristiche:

2400mm Parametri di prestazione di chuck elettromagneticu

∅2400mm Parametri di prestazione di mandrinu elettromagneticu

Mudellu

Cunsumu di energia

currente

Pesu mortu

dimensioni/mm

aspirazione/kg

U pesu mediu tiratu ogni volta

kW

A

kg

diamitru

altezza

Tagliate pezzi

Palla d'acciaio

Lingotto d'acciaio

kg

MW5-240L/1-2

25.3/33.9

115/154

9000/9800

2400

2020

2250

2600

4800

1800

3.2m3 paràmetri di prestazione di grab elettro-idraulici

Mudellu

A putenza di u mutore

Tempu apertu

U tempu vicinu

Pesu mortu

dimensioni/mm

Forza di presa (adatta à diversi materiali)

U pesu mediu di elevazione

kW

s

s

kg

Diamitru chjusu

Altezza aperta

kg

kg

AMG-D-12.5-3.2

30

8

13

5020

2344

2386

11000

7000

3.2m3 paràmetri di prestazione di grab elettro-idraulici

xw2-1

(1) Per e cundizioni di travagliu spiciali, cum'è l'acciaio inossidabile è altri metalli non-ferrous, l'applicazione di chucks elettromagnetichi hà certe limitazioni. Per esempiu, scrap aluminium with scraps.

xw2-2

Paragone di prestazioni è benefici cumpleti di a gru 20t cù pinza idraulica è mandrinu elettromagneticu

 

mandrinu elettromagneticu

MW5-240L/1-2

presa idraulica

AMG-D-12.5-3.2

Cunsumu di l'electricità per elevà una tonna di rottami d'acciaio (KWh)

0,67

0,14

Capacità ora di funziunamentu cuntinuu (t)

120

300

Cunsumu d'electricità di un milione di tunnellate di spargitore di rottami d'acciaio (KWh)

6.7×105

1.4×105

Ore di elevazione di un milione di tunnellate di rottami d'acciaio (h)

8.333

3.333

U cunsumu energeticu di un milione di tunnellate di gru di rottami d'acciaio (KWh)

1.11×106

4.3×105

U cunsumu tutale di energia per l'elevazione di un milione di tunnellate di rottami d'acciaio (KWh)

1.7×106

5.7×105

Paragone di vantaghji è svantaghji di u mandrinu elettromagneticu di grappa elettro-idraulica

 

Mandrinu elettromagneticu

Pinza idraulica

sicurità

Quandu u putere hè tagliatu, accidenti cum'è perdite di materiale si feranu, è l'operazione sicura ùn pò esse garantita

Hà a so propria tecnulugia proprietaria per mantene a forza di presa constante in u mumentu di fallimentu di energia, sicura è affidabile

Adattabilità

Da ferraglia d'acciaio regulare, ferraglia d'acciaio d'alta densità à rottame d'acciaio trituratu irregolare, l'effettu di assorbimentu hè diminuitu.

Tutti i tipi di rottami d'acciaio, rottami di metalli non ferrosi, rottami d'acciaio regulari è irregulari, indipendentemente da a densità ponu esse catturati.

Investimentu una volta

U mandrinu elettromagneticu è u sistema di cuntrollu elettronicu sò messi in usu

A pinza idraulica è u sistema di cuntrollu elettronicu sò messi in usu

Mantenibilità

U chuck elettromagneticu hè rivisionatu una volta à l'annu, è u sistema di cuntrollu elettronicu hè rivisionatu à u stessu tempu.

A pinza idraulica hè inspeccionata una volta à u mese è una volta ogni dui anni.Perchè u costu tutale hè equivalente?

A vita di serviziu

A vita di serviziu hè di circa 4 ~ 6 anni

A vita di serviziu hè di circa 10-12 anni

Effettu di pulizia di u situ

Pò esse puliti

Ùn si pò pulizziari

2. cunclusioni

Da l'analisi comparativa sopra, si pò vede chì in e cundizioni di travagliu cù una grande quantità di scarti d'acciaio è esigenze d'alta efficienza, l'equipaggiu elettro-idraulicu hà vantaghji evidenti di u costu;mentre chì e cundizioni di u travagliu sò cumplicate, i requisiti di efficienza ùn sò micca elevati, è a quantità di scrap steel hè chjuca.In occasioni, u mandrinu elettromagneticu hè megliu applicabilità.

In più, per unità cù grandi carichi è scarichi di scarti d'acciaio, per risolve a cuntradizioni trà l'efficienza di u travagliu è l'effettu di pulizia di u situ, aghjunghjendu dui gruppi di sistemi di cuntrollu elettronicu à l'equipaggiu di elevazione, u scambiu di pinza elettro-idraulica è chuck elettromagneticu. pò esse realizatu.Grab hè u principale equipamentu di carica è scaricamentu, equipatu di una piccula quantità di mandrini elettromagnetici per pulizziari u situ.U costu di l'investimentu tutale hè più bassu di u costu di tutti i mandrini elettromagnetici, è più altu di u costu di l'usu di l'usu di pinze elettro-idrauliche, ma in generale, hè a megliu selezzione cunsiderata.


Tempu di posta: 16-lugliu-2021