Consegna di spargitori di contenitori di pesatura ferroviaria

U sparghjeru di funzione telescopica di u container GBM cun bloccu di rotazione di testa è messu in usu in Changsha, Cina.Cum'è una nova generazione di spargitori di pesatura ferroviaria, GBM hà cumpletatu a sfida in pocu tempu una volta di più.

A capacità d'elevazione nominale hè di 40,5 tunnellate sottu à u spreader è di 45t sottu à u ganciu, chì ponu carricà è scaricate cuntenituri 20′ è 40′ rispettivamente, è ponu esse automaticamente retracted.Spreaders è ganci ponu esse scambiati rapidamente, cusì u tippu strutturale di u disignu di spargitore hè facilmente sustituitu.

Intantu, u cuntainer spreader hè dotatu di un sistema di pesatura, a precisione di pesatura ùn hè micca menu di 0,5%, è e funzioni di limitu di carica eccentrica è di sovraccarichi sò dispunibili.Quandu a carica sottu à u spreader righjunghji a carica di elevazione nominale, l'indicatore luminosu mostrarà.Quandu ghjunghje à 110% di a carica di elevazione nominale, u sonu è a luce vi alarme à u stessu tempu, cessà di alzà, è solu discendenza.

A cultivazione di GBM in u campu di spreaders hè stata ricunnisciuta gradualmente da più è più pruprietarii, è hè fieru di creà più valore per l'utilizatori.

Consegna di spargitori di contenitori di pesatura ferroviaria1 Consegna di Spandicontenitori di Pesatura di Ferrovia 2 Consegna di spargitori di contenitori di pesatura ferroviaria3 Consegna di spargitori di contenitori di pesatura ferroviaria4


Tempu di post: 19-sep-2022